۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

انتقاد صریح یک دانشجو از آیت الله خامنه ای


انتفادی صریح و چشم در چشم
دیدار خامنه ای با نخبگان
با سخنان یک دانشجو بهم ریخت





ایت الله خامنه ای با جمعی با عنوان دانشجویان نخبه دیدار کرد. در این جمع یک دانشجوی دکترا دستش را بالا بُرد تا صحبت کند. اول به او اجازه ندادند، ولی دستش را پایین نیاور تا اینکه خامنه ای گفت: حرفش را بزند!

این فرد پشت تریبون رفت و گفت:

«این جمع که اینجا هستند نمایندگان نخبگان نیستند، بلکه نماینده سازمان نخبگان هستند.
صدا و سیما که رئیس آن منصوب شماست بسیار دروغ می گوید و یک طرفه در همه مسائل برخورد می کند

خبرگان را ما تا به حال در عمرمان ندیدیم از شما انتقاد کنند. شما فضایی بوجود آورده اید که هیچ کس جرات نقد شما را ندارد. اطرافیان شما، شما را تبدیل به فرد مقدسی کرده اند که قابل نقد نیست. بعد از انتخابات من خودم بعنوان اعتراض در راهپیمایی بودم و از نیروهای بسیج و لباس شخصی کتک خوردم. من قضاوت این مطلب رو به وجدان شما واگذار می کنم.»

این رو که گفت، اتفاق جالبی افتاد. همه حاضران بعنوان تائید او شروع کردن به دست زدن.

خامنه ا ای که در زمان حرف های آن فرد در هم رفته بود، کاملا به هم ریخته و قرار نماز جماعت را لغو کرد و جلسه را ترک کرد.

خبرگزاری فارس هم این مورد را البته به شکلی دیگر تایید کرده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر