۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

رسيدگي قضايي به اتهامات و شايعات مطرح درباره فرزندان هاشمي (خبر ويژه)

برخي منابع رسانه اي از موافقت آقاي هاشمي رفسنجاني با رسيدگي قوه قضائيه به اتهامات و شايعات مطرح درباره برخي فرزندان وي خبر مي دهند. براساس گزارش ها، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از رئيس قوه قضائيه خواسته در مورد شائبه ها، شايعات و اتهاماتي كه در مورد اعضاي خانواده اش مطرح است پيگيري كند. به گزارش «خبر آن لاين»، هاشمي از رئيس دستگاه قضايي خواسته اين رسيدگي با رعايت موازين قانوني انجام و نتيجه آن اعلام شود.
هر چند اين خبر به صورت رسمي تأييد نشده اما جمعه گذشته، اظهارات هاشمي در ديدار با اعضاي مجلس خبرگان از سوي يكي از اين نمايندگان و توسط سايت «الف» به عنوان «بخش هاي سانسور شده در خبر رسمي ديدار» منتشر شد كه طي آن هاشمي در پاسخ به انتقاد ديگر اعضاي مجلس خبرگان درباره حمايت از فرزندانش و اتهام هاي متوجه آنها گفته است: كي خواسته اند كه با اتهامات اعضاي خانواده من برخورد كنند كه من مانع بوده ام. من حتي نمي توانم از انجام برخي كارها از سوي آنها ممانعت كنم. برخي كارهايي كه اعضاي خانواده ام انجام مي دهند به من ربطي ندارد.
براساس خبر مذكور هاشمي همچنين اظهار داشته بود: «برخي فكر مي كنند من گفته ام مشروعيت نظام به رأي مردم است. در حالي كه من مشروعيت نظام جمهوري اسلامي را به ولايت فقيه مي دانم. مصداق اتم و اكمل ولي فقيه در حال حاضر حضرت آيت الله خامنه اي است و ما كسي را بهتر و توانمندتر از ايشان در اداره كشور نداريم. هر وقت من مي خواهم بيشتر به رهبري نزديك شوم، جريان مرموزي نمي گذارد.»
گفتني است فائزه و مهدي هاشمي در جريان سازماندهي برخي آشوب ها نقش مستقيم ايفا مي كردند و حتي فائزه هاشمي و نيز همسر مهدي هاشمي براي ساعاتي در اثناي اغتشاشات دستگير و سپس آزاد شدند.

منبع : کیهان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر