۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

سلام ، من باز آمدم

سلام دوستان
من دوباره می آیم . نمی شود حرف ها را نگفت ، هر چند گفتن هم مشکلات خاص خودش را دارد . حرف که بزنی فتنه گر می شوی . نمی شوی ؟
حتی اگر 30 سال در مقام های مختلف مملکت باشی . آن هم نه مثلا بخشدار یا فرماندار یا شهردار یا مدیریت یک اداره در یک شهر کوچک . بلکه در نهاد های حساس کشور .
مثلا چی ؟
مثلا چندین سال رییس مجلس ؟ مثلا دو دوره ریاست جمهوری ؟ مثلا 13 سال رییس مجمع مصلحت نظام که هنوز هم تداوم دارد !
آری حرف بزنی مجرمی ! نه متهم ؟ فهمیدی ؟ مجرم !
باید بگی هر چی اونا میگویند . اونا میخواهند !
اگر اعتراض کنی یا انتقاد می شوی فتنه ! فرقی هم نمی کنه سر فتنه باشی یا ته فتنه ؟
فتنه گر هم محاربه ، بایستی کلکش کنده بشه ! هتک حرمت بشه ! سرش هم در کاسه توالت بره غمی نیست . باید بره !
اما خوب ننویسی هم جور دیگه می شود . میگویند خوب خرانی هستند ؟ خوب می شود سوارشان شد ؟ می بینی که خوب هم سواری می کشند .
جالبه !! نه !
نگاه کنید ! مناظره ها را که فراموش نکرده ایم ؟ کرده ایم ؟
نه شما بگویید : فراموش کرده ایم . این آقا در مناظره ها مدیران ارشد و کارگزاران نظام را در مقابل چشم میلیون ها بیننده محکوم کرد به دزدی و اختلاس و سوئ استفاده از بیت المال . کسی هم به او هیچ نگفت .
نه که فکر کنید ، من حال طرفدار این یا آن هستم ؟ نه حرف چیز دیگر است . ایشان ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی را در دادگاهی یک طرفه ، در مقابل انظار مردم ، ان هم مردم احساسی ! محکوم به همه چیز کرد ، البته چون می خواست رییس جمهور بشود و به هر قیمتی بود شد . نشد ؟
اما حالا که کمی تا قسمتی هوا برای خودش ابری شده است ، ببینید چه می گوید ؟
ببینید :
احمدی‌نژاد: تهمت در یک برنامه زنده تلویزیونی به کسی که حضور ندارد «خیلی بد» است!!
راست می گویند : « مرگ خوب است ، اما برای همسایه »
آری ایشان ببینید چه می گوید ؟
احمدی‌نژاد در پایان جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره مسائل مطرح شده در مورد معاون اول رئیس‌جمهوری افزود: قاعدتا کسی که اتهام می‌زند باید یک دلیل و مدرکی داشته باشد. وی گفت: من این را یک حرکت سیاسی می‌دانم که متاسفانه با بی‌تقوایی همراه است.
آقای احمدی‌نژاد اظهار داشت: آقای رحیمی از برادران بسیار خوب، پاک و مومن دولت است و شبانه‌روز، ایشان در اختیار مردم است. احمدی‌نژاد ادامه داد: زندگی آقای رحیمی بسیار پاک و ایشان فردی انقلابی و خدمت‌گذار است.
وی گفت:‌ من نمی‌دانم که چرا برخی اصرار دارند خلاف قانون عمل کنند؛ اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی فردی که خود متخلف است به کسی که حضور ندارد تهمت و اتهام بزند خیلی بد است. احمدی‌نژاد با انتقاد از پخش این برنامه از سیما افزود: این کار باید اصلاح و جبران شود و برخی معاونت‌های صدا و سیما باید دقت و مراقبت بیشتری کنند.
وی ادامه داد: ‌البته آقای رحیمی شکایت کرده که امیدوارم این شکایت هر چه سریع‌تر رسیدگی شود البته زمان طولانی از این شکایت سپری شده است. وی گفت: قانون حاکم است اینکه یک عده تصمیم سیاسی بگیرند که دولت را متهم کنند خیلی بد است و من به آنها نصیحت می‌کنم که این کار عاقبت خوبی ندارد. احمدی‌نژاد افزود: اگر کسی مدرکی دارد باید آن را به دستگاه قضایی بدهد و امیدوارم این بداخلاقی‌ها خاتمه پیدا کند
.
بله مرگ خیلی خوب است اما نه برای ما بلکه برای همسایه !!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر